Pentru o desfasurare cat mai buna a relatiei noastre, va rugam frumos cititi tot ce este scris pe aceasta pagina dupa care sa completati formularul de retur aflat in partea de jos a paginii. Multumim!
Ne-am propus sa facem cat mai simpla procedura de retur astfel incat sa revieniti de fiecare data cu drag, fara stresul ca veti ramane cu produse nedorite si bani cheltuiti inutil.
Asadar, daca un produs nu vi se potriveste, tot ce trebuie sa faceti e sa sunati la unul dintre numerele noastre de telefon : +4 0748 538 760 sau sa ne comunicati printr-un mail ( aromeurbane@gmail.com ), si vom gasi impreuna solutia cea mai buna, fie ca e retur produselor si al banilor platiti pe produs fie inlocuirea produselor cu altele disponibile pe site.
Vom fi raspunzatori pentru orice deficiente ale produsului.
Daca din orice motiv produsul nu este primit in stare perfecta, schimab produsul, fara costuri de transport pentru dumneavoastra.
Nu vom suporta taxele de transport in cazul in care doriti sa schimbati produsul cu alt model, pe motiv ca v-ati razgandit in privinta modelului ales sau doriti returnarea produsului si restituirea banilor.
Incercam sa descriem cat mai atent fiecare produs de pe site si, de asemenea, sa iti raspundem cu promptitudine la toate intrebarile.
Cu toate acestea, se intampla uneori sa doresti returul unor produse. In astfel de conditii trebuie sa stii ca legea romana te protejeaza:
"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului, sau in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului".
1. Cat timp am la dispozitie sa returnez produsele?
Din momentul primirii coletului, ai la dispozitie 14 zile sa returnezi produsele comandate. Inainte sa le trimiti insa, te rugam sa ne anunti telefonic sau pe adresa de e-mail: aromeurbane@gmail.com in maxim 4 zile lucratoare.
2. Ce conditii trebuie sa respecte produsele, pentru a putea fi returnate?
Nu uita sa expediezi produsele exact asa cum le-ai primit: sa fie curate, cu etichetele intacte, si sa nu prezinte semne de deteriorare. In caz contrar, vom fi nevoiti sa iti refuzam returul. Inlocuirea este posibila o singura data pe comanda.
2. Pot inlocui produsele comandate cu altele din magazin?
Sigur ca da. Daca vrei acelasi produs, singura conditie este sa fie pe stoc.
Daca vrei sa inlocuiesti produsul cu un altul din magazin, se poate si acest lucru, dar bineinteles, cu achitarea diferentei de pret.
3. Doresc returul banilor. Care este procedura?
Daca doresti sa iti primesti contravaloarea produselor comandate inapoi, te rugam sa notifici acest lucru telefonic si sa completati formularul de retur
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.
Pentru comenzile achitate in sistem ramburs restituirea banilor se face exclusiv prin transfer bancar.
Pentru aceasta va fi nevoie sa ne trimiti, odata cu produsele, Contul IBAN (24 caractere) in care vrei sa se faca plata. In maxim 14 de zile de la primirea bunurilor, vei primi banii in cont si un mesaj de confirmare de la noi.
În cazul în care nu va place nici un alt produs din magazinul nostru, va rambursam contravaloarea produsului într-un cont indicat de dumneavoastră, mai puțin transportul .
Nu este posibila returnarea banilor in sistem ramburs.
4. Cum fac returul?
Primul pas este sa ne anunti ca doresti sa faci returul, in conditiile mentionate mai sus privind starea produselor.
Daca doresti rambursarea contravalorii produselor, te rugam sa le expediezi in starea in care le-ai primit, prin orice firma de curierat rapid si sa achiti costul returului. Coletele cu ramburs nu vor fi acceptate si se vor intoarce la expeditor.
Ne asumam intreaga responsabilitate pentru procedura de retur si poti conta pana la capat pe corectitudinea noastra. Insa pentru a-ti putea accepta returul, te rugam sa acorzi atentie conditiilor de mai sus si respecti toti pasii indicati de noi.